Een receptioniste is een onmisbare rol binnen elke organisatie, groot of klein. Zij of hij is het eerste aanspreekpunt voor bezoekers, telefoonverkeer en afspraken en zorgt ervoor dat het kantoor of bedrijf professioneel en efficiënt draait. Als u overweegt om een receptioniste in te huren, zijn er een aantal zaken waar u rekening mee moet houden.
Een receptioniste is een persoon die werkt aan de receptie van een bedrijf of organisatie. De receptioniste is het eerste aanspreekpunt voor bezoekers, telefoonverkeer en afspraken en zorgt ervoor dat het kantoor of bedrijf professioneel en efficiënt draait. De receptioniste is vaak het gezicht van het bedrijf en speelt daarom een belangrijke rol in het creëren van een goede indruk bij bezoekers en klanten.
Wij vinden het belangrijk dat een receptioniste over goede communicatieve vaardigheden beschikt, zowel mondeling als schriftelijk . Wij letter er ook op of een receptioniste stressbestendig is en goed kan multitasken. Aangezien een receptie vaak een drukke omgeving is. Bovendien is het belangrijk dat een receptioniste flexibel is en snel kan schakelen tussen verschillende taken.
De taken van een receptioniste zijn zeer gevarieerd en kunnen per bedrijf en situatie verschillen. Over het algemeen zijn de belangrijkste taken van een receptioniste:
Bij WVI staat het belang van de kandidaat centraal, hierdoor weten wij precies wat voor baan en welke werkgever het beste bij hem/haar past. Jij plaatst de vacature en wij matchen een passende sollicitant.
We matchen de werkgever aan de kandidaat en niet andersom. Samen met onze kennis en jarenlange ervaring krijgen wij het keer op keer voor elkaar om betrouwbare en geschikte kandidaten te vinden.
Het volledige CV van elke kandidaat is eenvoudig op te vragen en in te zien na het aanmaken van een werkgeversprofiel. Daarnaast krijg je van ons ook het kandidaatverslag toegestuurd.
WVI hanteert zeer scherpe vergoedingen. Het eerste deel voldoe je na ondertekening van het contract, het tweede deel na het einde van de proeftijd.
No-cure, no-pay. Aanmelden is gratis, niets moet en alles mag. Je betaalt pas als wij de perfecte kandidaat aan jouw vacature gekoppeld hebben. Op deze manier ben je verzekerd van de juiste kandidaat voor jouw organisatie.
Alle kandidaat- en persoonsgegevens worden zorgvuldig behandeld en veilig opgeslagen. Wil je precies weten hoe we omgaan met privacygevoelige informatie? Lees dan onze toelichting in het privacybeleid.
Ten eerste is het belangrijk om te bepalen wat voor soort receptioniste u zoekt. Wilt u iemand met specifieke kennis of ervaring, bijvoorbeeld in een bepaald vakgebied of branche? Of zoekt u iemand met specifieke vaardigheden, zoals specifieke talen of een fijne stem? Het is ook goed om na te denken over de hoeveelheid werk die de receptioniste zal moeten verrichten en of u iemand zoekt die fulltime of parttime kan werken.
Een receptioniste inhuren bij WVI Professionals kent vele voordelen. U kunt een receptioniste inhuren tegen een erg scherp tarief. Dit maakt het uitbesteden van jouw receptioniste voordelig. Daarnaast kunnen wij op korte termijn schakelen voor jou zodat er zo snel mogelijk iemand aan de slag kan gaan. Door onze jarenlange ervaring en kennis verbeteren wij jouw bedrijf direct!
Sinds 2006 is WVI Professionals een begrip binnen de Nederlandse Werving & Selectie. Door onze betrokkenheid en ervaren team zijn we een echte vacature specialist geworden. Onze focus ligt bij de wensen van de kandidaat en werkgever, zo komen we tot mooie langdurige arbeidsrelaties. WVI is een multiculturele organisatie en streeft naar het neerzetten van een match zonder vooroordelen. Ons opendeur beleid en transparante manier van communiceren zorgt voor een frisse en vlotte aanpak. Iedereen mag aankloppen, jij dus ook! Dus wilt u een receptioniste inhuren? Neem dan gerust contact met ons op!